Sertifikavimo paslaugų pardavimų ir administravimo asistentas (-ė)
DARBO APRAŠYMAS:
Darbo pobūdis:
Pastovus konkrečių, kasdieninių, pasikartojančių užduočių vykdymas:
- tvarkyti (įrašyti, tikrinti, keisti, tikslinti) duomenis vidinėse informacinėse sistemose;
- ruošti pasiūlymų / sutarčių projektus bei reikiamus dokumentus sutarčių pasirašymui;
- administruoti vidinius bei išorinius darbinius dokumentus;
- talkinti pardavimų bei auditų koordinatoriams sertifikavimo paslaugų pardavimo ir planavimo procesuose (auditorių ir klientų informavimas, reikalingų duomenų suradimas ir pateikimas, ir pan.);
- kitos, su procesų administravimo darbu susijusios, pavestos funkcijos.
Reikalavimai kandidatui (-ei):
- Aukštesnysis/aukštasis (gali būti nebaigtas) išsilavinimas ;
- Kompiuterinis raštingumas (Excel, Word, kt.);
- Kruopštumas, dėmesys detalėms, pareigingumas, organizuotumas;
- Gebėjimas vienu metu dirbti su keliomis skirtingomis užduotimis;
- Pažengę anglų kalbos įgūdžiai (skaityti, rašyti);
- Gebėjimas dirbti individualiai ir komandoje.
Siūlome:
- Darbą tarptautinės kompanijos Lietuvos padalinyje;
- Nuoseklų apmokymą;
- Lankstų darbo grafiką/galimybę dalinai dirbti iš namų;
- Sveikatos draudimą.
Darbo sutarties tipas: neterminuota sutartis, darbas biure Vilniuje.
Jei susidomėjote šia pozicija, iki š.m. spalio 30 d. atsiųskite CV ir trumpą prisistatymą el. paštu vilnius@bureauveritas.com.