ISO 20000

ISO 20000 sertifikavimas

ir IT paslaugų valdymas

Būkite pranašesni rinkoje su aukštesnės kokybės IT paslaugomis

Nepriklausomai nuo savo dydžio ar pramonės šakos, kurioje specializuojasi, šiandieninėje globalinėje ekonomikoje įmonės, reklamuodamos ir tiekdamos savo gaminius rinkai, vis daugiau pasikliauja technologijomis. Situaciją dar labiau apsunkina greiti technologijų pokyčiai. Nesvarbu, ar jūs tiekiate IT paslaugas kitoms įmonėms, ar visa jūsų įmonės veikla priklauso nuo informacinių technologijų, yra būtina nuolat tobulinti savo IT paslaugų valdymo sistemos kokybę atliekant ISO 20000 sertifikavimą, suteiktą patikimos ir nepriklausomos sertifikavimo įstaigos. Kadangi prieš sudarydamos sandorius vis daugiau įmonių reikalauja ISO 20000 sertifikato, jis sparčiai tampa privalomu.

ISO 20000 Informacinės technologijos. Paslaugų valdymas - pasaulyje pripažįstamas informacinių technologijų paslaugų valdymo standartas. Standartas kilo iš britų standarto BS 15000 modelio ir yra derinamas su Valstybinės komercijos įstaigos (angl. OGC) IT infrastruktūros biblioteka (angl. ITIL). ISO 20000 buvo sukurtas siekiant suteikti IT paslaugų vadybai ir infrastruktūrai, tiek vidinei, tiek užsakomajai, nuoseklumo, kuris būtų naudingas ir darbuotojams, ir klientams. Galutinis tikslas yra veiksmingas bendras IT paslaugų valdymas. Standartas paremtas pagrindiniais procesais, pradedant aptarnaujančio personalo atsiskaitymu vadovybei, IT paslaugų biudžeto sudarymu ir apskaita, ir baigiant informacijos saugumu, tiekėjų, incidentų, pokyčių ir informacijos atskleidimo valdymu.

Pagrindiniai sertifikavimo pagal ISO 20000 pranašumai

  • Sąnaudų mažinimas didinant produktyvumą
  • Pasitvirtinusios gerosios praktikos taikymas
  • Geresnis verslo tikslų ir IT suderinamumas, mažinant riziką ir gerinant visų verslo sričių ir IT komunikavimą
  • IT sektorius pripažįsta ISO 20000 visame pasaulyje

Sertifikavimas pagal ISO 20000 padeda įmonėms patobulinti ir optimizuoti IT procesus, gerinti produktyvumą, o taip pat užtikrina kontroliuojamą vienodai aukštos kokybės paslaugų teikimą įmonės viduje ir išorėje, dideliems tinklams ir galutiniams vartotojams. Tai parodo įmonės įsipareigojimą išlaikyti IT paslaugų ir infrastruktūros patikimumą, stiprinti darbuotojų pasitenkinimą ir gerinti darbo kokybę, sykiu stiprinant įmonės bendrą įvaizdį.