KOKYBĖS VALDYMAS
Mūsų tikslas yra ne tik siūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir nuolat jas tobulinti
KLIENTŲ ATSILIEPIMŲ RINKIMAS – NEATSIEJAMA MŪSŲ KASDIENIO DARBO DALIS
Girdėdami Jūsų atsiliepimus, galime geriau tenkinti Jūsų poreikius, spręsti nusiskundimus ir teikti Jums pridėtinę vertę. Savo nuomonę galite pareikšti įvairiais būdais.
Klientų pasitenkinimo tyrimas
Jau keletą metų „Bureau Veritas“ vykdo klientų pasitenkinimo tyrimą ir renka informaciją apie tai, ką klientai galvoja apie bendrovės paslaugas. Tyrimas vykdomas internetu. Nuo 2018-ųjų „Bureau Veritas“ klientai automatiškai gauna kvietimus el. paštu atsakyti į tyrimo klausimus, tačiau taip pat galite prisijungti prie klausimyno paspaudę paspaudę čia.
atsiliepimai
Vienas iš „Bureau Veritas“ prioritetų – atidžiai ir operatyviai išnagrinėti visus nusiskundimus. Todėl jeigu nesate patenkinti „Bureau Veritas Certification“ paslaugomis arba mūsų sertifikuotos bendrovės paslaugomis, savo atsiliepimus „Bureau Veritas“ galite pateikti paspaudę čia. Apeliacijos dėl sertifikavimo sprendimų ir kiti nusiskundimai nagrinėjami pagal mūsų klientų apeliacijų ir skundų valdymo aprašą.
Skundų ir apeliacijų dėl miškų ir medienos tvarkymo sertifikavimo sprendimų nagrinėjimo procesas
Turime nustatytą „Bureau Veritas Certification“ skundų ir apeliacijų dėl miškų ir medienos sertifikavimo nagrinėjimo politiką, pagal kurią vertinami klientų nusiskundimai ir apeliacijos. Juos galite pateikti šioje nuorodoje.